نشد تا تو هستی من عاشق بشم

بُـــــــراده های احســــاســــــ . . .

سلام خوش آمدید خود رادر وب مالینک کنیددر صورت حذف لینک مالینک شمانیز حذف میشود...

 

نشد تا تو هستی من عاشق بشم . نشد قلب ما عشقو باور کنه

 

به امشب به تقدیر من عشق تو

 

به حالی که بی من، تو داری قسم

 

به عنوان روزی که بردی منو

 

به حسی که گفتی میایی قسم

به دل خواهی اولین دلهره

 

به گاهی که با من نبودی قسم

 

جدا می‌شی و می‌رود خاطره

 

ولی شک نکن من به تو می‌رسم

 


نشد تا تو هستی من عاشق بشم

 

نشد قلب ما عشقو باور کنه

 

شب رفتنت آرزو می‌کنم

 

خدا وقت دوریتو کمتر کنه

 


به چشمای تو قبل هر گریه‌ای

 

قسم می‌خورم یاد تو با منه

 

قسم می‌خورم بغض این انتظار

یه روزی تو آغوشمون بشکنه

 


نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت13:15---10 اسفند 1390
24 ساعت شما به اتمام رسید
لینک شما از وبلاگ اصلی کانون هواداران مجید خراطها حذف شد
لطفا برای تبادل لینک دوباره درخواست بدید.
یا علی مدد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 9 / 12 / 1390برچسب:,ساعت12:2توسط مهسا113 | |